Friday, July 13, 2012

the garden, 4


the garden

the garden

the garden

the bees


thank you for all the get well wishes for T's dad.
we visited last weekend, and he is much better.
it will still be a long recovery, but he was awake,
listening to our stories, and laughing at our jokes.

we brought him some prints of my pictures, which he liked a lot.

I wish you a good friday, and a great weekend,
and hope that yours will be less wet than ours is supposed to be!

6 comments:

  1. diese gartenserie ist so wunderschön!

    und wie gut zu hören, dass es t's vater besser geht - ich weiß, wie schwer solche zeiten sein können. weiter gute besserung!

    ReplyDelete
    Replies
    1. danke Kristina! es geht weiterhin auf und ab, aber es ist schön zu sehen dass er noch der alte ist.

      Delete
  2. Das ist schön zu hören; und was für eine wunderbare Idee ihm den Garten auf diese Weise "reinzubringen"!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ein kleiner Trost, aber immerhin... er war jetzt seit April nicht mehr draußen, es muss schlimm sein, die beste Zeit im Jahr zu verpassen :(

      Delete
  3. Like that vertical post a lot !
    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha, I knew that! thanks for the inspiration to conquer my fear of portrait format!

      Delete